کتاب صوتی بیشتر از زندگی خود زنده باشید

858 بازدید

کتاب صوتی بیشتر از زندگی خود زنده باشید

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۹ دقیقه, ۲۶ ثانیه 

معرفی دوره

گسترش تأثیر شما بر زندگیتان

چند سال زندگی خواهید کرد؟ وقتی این دنیا را ترک کنید، چه بر جای خواهید گذاشت که بیش از شما زنده بماند؟

آیا به آنجا رسیده­اید که از خود بپرسید “قرار است در زندگی­ام چه اتفاق مهمی رخ دهد؟” آیا به اندازه­ای موفق شده­اید که از خود بپرسید گام بعدی چیست؟ آیا به دنبال کاری هستید که بتواند بیشترین انرژی و استعداد شما را به کار گیرد تا احساس کنید که می­توانید میراثی ماندگار بر جای بگذارید؟

به­ طور ساده می­توان گفت؛ با همین شخصیتی که داریم تا اندازه­ای بر سایرین تأثیر خواهیم گذاشت. هنگامی که زندگی خود را صرف ایجاد تغییر در زندگی سایرین می­کنید، در واقع به آن­ها اجازه می­دهید که زندگی خود را به آنجا برسانند که بدون کمک شما امکان آن وجود نداشت. تأثیری که بر آنها می­گذارید، حتی می­تواند زندگی آن­ها را تغییر دهد.  به بیان دیگر، زندگی شما الگو می­شود، الگویی بس پر اهمیت. شکلی که به آن الگو می­دهید، سبب بیش­زیستن از زندگی خود می­گردد.

در این زمینه­ها می­توانید بر دیگران تأثیرگذار باشید:

  1. دانش و فلسفه
  2. خلق آثار هنری
  3. راهبری سازمان
  4. فعالیت اجتماعی و سیاسی

بیش­زیستن از زندگی خود به این معناست که باید چیزی پس از خود به جای بگذارید که تأثیر اجتماعی دیرپایی داشته باشد. به این معنا که کاری انجام دهیم، اثری خلق کنیم، یا اندیشه­ای را با دیگران سهیم شویم که آنان را انگیزه دهد، توانا سازد، آزاد نماید و الهام بخش آنان شود تا زندگی خود را به سطحی بالاتر ارتقاء دهند.

این کار را می­توان در مقیاسی کوچک یا بزرگ انجام داد. می­تواند بر زندگی چند نفر یا بر زندگی میلیون­ها نفر تأثیر بگذارد. می­تواند خانواده­ای، اجتماعی، شرکتی، کشوری، و یا تمام دنیا را تحت تأثیر خود قرار دهد. می­توانید این کار را از طریق به نقد گذاردن دانشِ ژرف و فلسفه، خلق آثار هنری، ایجاد سازمان­هایی با ارزش­های ماندگار، و یا از طریق فعالیت­های اجتماعی و سیاسی و به پیروزی رساندن نهضت­های ارزشمند، انجام دهید.

 نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: امین ضیایی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=7197
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی بیشتر از زندگی خود زنده باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.