کتاب صوتی بزرگ

743 بازدید

کتاب صوتی بزرگ

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۵۳ دقیقه, ۵ ثانیه 

معرفی دوره

چرا ساختن یک شرکت بزرگ از ساختن یک شرکت کوچک آسان­ تر است

اگر می­خواهید شرکت بزرگی داشته باشید، نخستین چیزی که به آن نیاز دارید، یک هدف واقعاً بزرگ است. زیرا افرادی که دارای اهداف کوچکی هستند، شرکت­های کوچکی می­سازند. و البته دلیل آنکه افرادی که دارای اهداف کوچکی هستند، شرکت­های کوچکی تأسیس می­کنند آن است که خودشان را کوچک می­بینند. شما باید با یک هدف بزرگ کار خود را آغاز کنید تا این هدف شما را به سوی نکته بعدی ببرد.

شرکت­ های بزرگ بر اساس چه چیزی ساخته می­ شوند؟ یک ایده بزرگ.

ایده ­ی بزرگ شما کاملاً رایگان است. ممکن است این ایده در آینده ­ی نزدیک برای فرد دیگری چندمیلیون دلار هزینه دربرداشته باشد، اما هم­اکنون برای شما کاملاً رایگان است.

افرادی که می­خواهند بازی بزرگی را آغاز نمایند، داستان­های بزرگی را برای افراد بزرگ تعریف می­کنند، سرمایه ­ی بزرگی را در دست می­گیرند و با هم وارد مشارکت­ های بزرگی می­شوند و ناگهان دارای یک شرکت بزرگ می­شوند.

هنگامی­ که یک پدیده­ ی بزرگ را ایجاد نمودید، قانون شتابدهی پدیدار می ­شود. شما سریعتر حرکت می­ کنید. پدیده­ ی بزرگ بعدی، آسان ­تر می­ شود.

بزرگ باشید. این تنها چیزی است که شما برای تأسیس یک شرکت بزرگ به آن نیاز دارید. به خاطر داشته باشید: ساختن یک شرکت بزرگ، بسیار راحت­تر از ساختن یک شرکت کوچک است. شما تنها به یک هدف بزرگ نیاز دارید. شما باید به خود به چشم یک انسان بزرگ بنگرید که قصد دارد کار بزرگ و معناداری در جهان انجام دهد؛ زیرا شما به همین دلیل زاده شده­ اید.

گوینده: معصومه عزیز محمدی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6649
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.