کتاب صوتی اعتماد به نفس-جادوی اعتقاد به خود

797 بازدید

کتاب صوتی اعتماد به نفس-جادوی اعتقاد به خود

استاد: شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۲۴ دقیقه, ۸ ثانیه 

معرفی دوره

اعتماد به ­نفس مستلزم باور داشتن خود و داشتن تصوری صحیح و مثبت نسبت به خود است. اعتماد­ به­ نفس تصویری از درون شماست که در بیرون پدیدار می­گردد.

اعتماد­ به ­نفسی که از خود نشان می­دهید، در چگونگی رفتار دنیا با شما تأثیر می­گذارد. تأثیرات اعتماد­به­نفس منجر به ایجاد اعتماد­ به­ نفس بیشتر می­شود. این چرخه­ ی متوالی موفقیت است.

اعتماد ­به ­نفس وسیع­ترین ابعاد احساسی را دارد. اگر به خود اطمینان داشته باشید، حتی اگر شیوه­ی انجام کاری را هم ندانید ابزاری در دست دارید که شما را قادر به انجام کارهایی خارق­ العاده می­سازد.

آنچه می­خواهیم مردم در مورد اعتماد­ به ­نفس بدانند این است که اعتماد­ به­ نفس منشاء بیرونی ندارد؛ درونی است. افراد بسیاری در انتظار نیرویی خارجی هستند که آنها را تأیید نموده و موجب شود نسبت به خود احساس خوبی داشته باشند، اما اعتماد ­به ­نفس در محیط بیرون وجود ندارد.

اعتماد ­به­ نفس یک احساس است. احساسات در بدن شکل می­گیرند. بنابراین، این شیوه نخستین گام برای شروع است.

لازم است توانایی­های خود را تقویت کنید. هنگامی که توانایی­های خود را شناسایی کردید، مکانی بیابید که در آنجا برای توانایی­های شما ارزش قائل شوند.

خود را به سوی بهترشدن برانید. تا آنجا که ممکن است فراتر از ایده ­های خود حرکت کنید.

نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: امین ضیایی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6003
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی اعتماد به نفس-جادوی اعتقاد به خود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.