پادکست مغز مریخی مغز ونوسی – جان گری

283 بازدید

پادکست مغز مریخی مغز ونوسی - جان گری

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت: ۲۰ دقیقه, ۲۵ ثانیه 

معرفی دوره

مهارت های جدید ایجاد ارتباط را یاد بگیرید تا سرزنده  شوید


دکتر جان گری نویسنده کتاب ” مردان مریخی ،زنان ونوسی ” و مشاور ازدواج و روابط همسران در این برنامه به تشریح عملکرد مغز مردان و زنان چگونگی کنترل احساسات می‌پردازد.

زندگی سرشار از استرس و مشکلات می‌باشد ولی اینکه چطور به آنها واکنش نشان می‌دهیم و میزان  هورمون های بدن تعیین کننده احساسات ما می‌باشند. در استرس‌های جزئی خانم ها واکنش های احساسی بیشتری نشان می‌دهند و در استرس‌های بزرگ مردها واکنش‌های احساسی بزرگتری نشان می‌دهند.

مردان زمانی دچار استرس می‌شوند که در مواجهه با مشکلات نتوانند آنها را حل کنند و یا نتواننند مشکلات را فراموش کنند. برای مردان این که نتوانند مشکلی را حل یا فراموشش کنند استرس بزرگ محسوب می‌شود و فراموشی یکی از راه های ابتدایی مردها برای مقابله استرس می‌باشد. ولی خانم ها  نمی‌توانند چیزی را  فراموش کنند. در شرایط استرس زا مغز زنها ۸ برابر خون بیشتر به بخش احساست مغز انتقال می‌دهد و با خاطرات بمباران می‌شود.

در مواجه با مسائل مردها همیشه ابتدا باید با منطق برخورد کنند و بعد با احساسات بررسی کنند؛ ولی یک خانم باید اول احساساتش را مشخص کند و بعد برود سراغ منطق.

عامل اصلی افسردگی در مردان و در ازدواج وقتی است که می‌بیند نمی‌تواند همسرش را خوشحال کند.

گوینده: بهروز سمامی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=5477
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست مغز مریخی مغز ونوسی – جان گری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.