پادکست لطف خدا در سختی ها – جول اوستین

818 بازدید

پادکست لطف خدا در سختی ها - جول اوستین

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۲۸ دقیقه, ۴۸ ثانیه 

معرفی دوره

لطف خدا همیشه همراه شماست

برای موفقیت حتما نباید بدون مشکل باشید. لطف خدا این نیست که مشکلی نباشد بلکه  لطف خداوند باعث می‌شود؛ مشکلات ناامیدتان نکنند. خداست که جلوی  شر و بدی را می‌گیرد و لطف خدا در مشکلات کمک‌تان می‌کند. نیاز نیست شغل یا راهتان را عوض کنید؛ خدا کمک می‌کند تا  در اوضاع بد هم موفق شوید.

رحمت خدا همه جا می‌باشد. تو بهترین و بدترین شرایط، کنار شماست. اگر بدانید خدا همیشه به شما لطف دارد، می‌توانید راحت زندگی کنید. خدا شر و مصیبت  را دور می‌کند. خداوند همیشه تو مشکلات همراه‌تان هست و از همه مشکلات شما قویتر است.

شما مخلوق خدایید. خدا شما را انتخاب کرده و قول داده که همیشه موفق باشید. وسط هر مشکلی به یاد بیاورید که چه شخصی هستید و مطمئن باشید خداوند آدم‌های درست را سر راهتان قرار می‌دهد.

با نگرانی زندگی نکنید.

اگر به خدا احترام بزارید و تو اولیت قرارش بدهید، لطف خدا  هراه شما خواهد بود. بجای اینکه عصبانی شوید و نگران سلامتی و شغلتان باشید، با خدا حرف بزنید.

گوینده: مهبد قناعت پیشه

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=10180
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست لطف خدا در سختی ها – جول اوستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.