پادکست فراتر از محدودیت – جول اوستین

696 بازدید

پادکست فراتر از محدودیت - جول اوستین

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۲۹ دقیقه, ۵۳ ثانیه 

معرفی دوره

شما برای زندگی در محدودیت خلق نشده‌اید

ما در تصویر خداوند تعالی آفریده شده‌ایم. خدا به ما مرحمت کرده و دانه های عظمت را در درون ما قرار داده است. شما آفریده نشدید تا به سختی زندگی کنید. خدا شما را آفریده تا آزاد و خوشحال باشید و به رویاهای خودتان دست پیدا کنید. متوسط نباشید، برتر باشید و روی این نسل تاثیر بگذارید. اجازه ندهید عادی و در ناکارآمدی زندگی کنید.

با ذهنیت رهایی زندگی کنید، نه ذهنیت محدودیت. سرنوشت شما این نیست که با چیزهایی که شما را محدود می‌کنند زندگی کنید. زمانی که همه چیز بر علیه شماست و موانع خیلی بزرگ به نظر می‌رسند، ناگهان خدا شرایط را تغییر می‌دهد.

سرنوشت شما خیلی مهم است.  ماموریت شما انقدری بزرگ هست که نباید درگیر محدودیت‌ها باشید. تصور کنید بدون زنجیرهایی که شما را محدود کردن مانند زنجیرهای ترس، زنجیرهای ناامنی چه کارهایی می‌توانید انجام دهید و به چه چیزهایی می‌توانید دست پیدا کنید.

خدا شما رو آزاد کرده تا به آرزوهایی دست پیدا می‌کنید که از چیزی که در تصور داشتید بزرگتر هستند. استعداد‌هایی از خودتان نشان می‌دهید که فکر نمی‌کردید داشته باشید. افسردگی از بین می‌رود، عزت نفس پایین تمام می‌شود. خدا نه تنها زنجیرها را پاره می‌کند، بلکه شما را به سمت بالاتری پرتاب می‌کند.

طوری فکر کنید و حرف بزنید که انگار رها هستید. طوری عمل کنید که انگار رها هستید و جلوتر از جایی که همیشه می‌رفتید بروید. خدای بزرگ همین الان شما را در آزادی و در سطح‌های جدید، در رسیدن به سرنوشت خودتان رها  کرده است.

گوینده: مهبد قناعت پیشه

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=11273
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست فراتر از محدودیت – جول اوستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.