پادکست صحبت از عشق به شیوه ای بهتر

757 بازدید

پادکست صحبت از عشق به شیوه ای بهتر

استاد:استودیو اُستاد اَپ

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۴ دقیقه, ۷ ثانیه 

معرفی دوره

به دام عشق می‌افتیم. ضربه می‌خوریم، خُرد و مبهوت می‌شویم. از شور آن می‌سوزیم. عشق ما را دیوانه و بیمار می‌کند. قلبمان درد می‌گیرد، و سپس می‌شکند. به ادعای مندی لن کاترون نویسنده، صحبت از عشق با این شیوه تجربه ما از عشق را از اساس تغییر می‌دهد. در این سخنرانی کاترون برای همه آنهایی که در عشق احساس دیوانگی داشتند، استعاره متفاوتی از عشق را بازگو می‌کند که شاید ما را در یافتن شادی بیشتر – رنج کمتر – در آن یاری کند.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

درباره استاد اپ
استاد اپ یک سرویس آموزش مجازی با امکان اشتراک ماهیانه است. استاد اپ بیش از ۸۰۰ دوره متنوع را از سطح مبتدی تا تخصصی بر روی اپلیکیشن اختصاصی پوشش می دهد. در استاد اپ شما می توانید تا ۴۸ ساعت به صورت رایگان از اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک کم هزینه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=5312
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست صحبت از عشق به شیوه ای بهتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.