پادکست شلیک به گاو مقدس-رابرت کیوساکی

945 بازدید

پادکست شلیک به گاو مقدس-رابرت کیوساکی

استاد: شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱ ساعت, ۱۱ دقیقه, ۳۰ ثانیه 

معرفی دوره

 مستند آموزش مالی از نویسنده ی کتاب پدر پولدار، پدر بی پول

 بدون آموزش‌های مالی، پول و سرمایه شما به دست کسانی می‌افتد که از به چنگ آوردن آن لذت می‌برند و بیش از پیش ثروتمند می‌شوند.در دنیای امروزی، ما در بحران اقتصادی وحشتناکی به سر می‌بریم و خودمان از آن بی‌خبر هستیم. هر سال اوضاع اقتصادی و ارزش پول ملی بدتر می شود. بنابراین ما به تغییر بسیار اساسی و بزرگی نیازمند هستیم.

باید هر کاری انجام دهیم تا پول و سرمایه‌هایمان را از نابودی نجات دهیم. این مشکل کمی نیست که بخواهیم با بستن چشمانمان به روی آن از بار مسئولیت‌هایمان شانه خالی کنیم.برای این کار قطعاً ما به یک سری آموزش‌ها و آمادگی‌ها نیاز خواهیم داشت. ما نیز سال‌هاست که در این زمینه گام‌های بلندی برداشته‌ایم و برنامه‌ها و آموزش‌هایی را طراحی کرده‌ایم که بتوانیم شما را در این مسیر پر پیچ و خم یاری کنیم.

بیشتر مردم در سراسر دنیا به هیچ وجه از آموزش‌های مالی اطلاع ندارند و حتی گاهی آنها را ناکارآمد و زمان‌بر تلقی می‌کنند، در حالی که مبنا و پایۀ دنیای اقتصادی بر اساس همین آموزش‌ها بنا نهاده شده است و اگر کسی از آنها بی‌اطلاع باشد، قطعاً در زندگی خود با شکست مواجه خواهد شد.

همانطور که می‌دانید در بسیاری از فرهنگ‌ها حیوانی مانند گاو بسیار مقدس و ارزشمند است، بنابراین چندان عقلانی نیست که من پول را در جایگاهی والا مانند گاوها ببرم و آن را  اینگونه معرفی کنم. اما اگر کمی دقیق‌تر بدین مسئله بیندیشیم متوجه خواهیم شد که پول‌ها نیز جایگاه مقدسی در زندگی ما دارند و گاهی می‌توانند ارزشمندتر از این گاوها باشند و به زندگی ما خدمت کنند.

گوینده: محسن زرآبادی پور

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6130
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست شلیک به گاو مقدس-رابرت کیوساکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.