پادکست زندگی در فراوانی – جول اوستین

554 بازدید

پادکست زندگی در فراوانی - جول اوستین

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۲۶ دقیقه, ۳۴ ثانیه 

معرفی دوره

شما آفریده شدید تا در فراوانی زندگی کنید

شما آفریده شدید تا در فراوانی زندگی کنید. کمبود، در سرنوشت شما نیست.باید ذهنیت کمبود را از بین ببرید و ذهنیت فراوانی را در خودتان به وجود بیاورید. خداوند راه هایی برای رشد شما در نظر دارد که توسط شغل یا تحصیلات شما محدود نمی‌شوند. اگر محدودیت ها را بردارید، خدا به شما فراتر از درآمد عادی، فراتر از حقوق عادی، فراتر از هر چیزی که تا حالا شاهدش بوده‌اید؛ به شما برکت می‌دهد.

خوشبختی ما، برای خدا لذت بخش است. خدا نیازهای ما را مطابق توانایی‌های خودش برطرف می‌کند. صرف اینکه شما راه رو نمی‌بینید، به این معنی نیست که خدا راهی ندارد. موقعیت شما شاید دائمی به نظر بیاد، ولی شما نمی‌توانید ببینید خدا پشت پرده در حال انجام چه کاری است.

زمانیکه خدا را در اولویت قرار دهید، نعمت‌های او به دنبال شما خواهند امد و شما را غافلگیر خواهند کرد. درهایی به بزرگی که هیچوقت تصورش را هم نمی‌کردید را باز خواهد کرد. رویای خدا برای زندگی شما، از رویای خودتان خیلی بزرگ‌تر است.

ایمان خودتان را حفظ کنید و به انجام کار درست ادامه دهید، ناگهان بیش از اندازه کافی خواهید داشت. پیامبران امدند تا ما در فراوانی و فزونی زندگی کنیم. این فراوانی یعنی فراوانی شادی، فراوانی سلامتی، فراوانی توانایی، فراوانی فرصت‌ها، فراوانی خلاقیت، فراوانی شجاعت.

باید به خدا احترام بذارید و از او راهنمایی بخواهید، در مورد آرزوهایی که دارید به خدا  اعتماد کنید.خدا را در اولویت اول بذارید. خدا درهایی را برای شما باز می‌کند که فکرش را هم نمی‌کردید

ذهنیت کمبود را از بین ببرید و ذهنیت فراوانی رو در خودتان ایجاد کنید. به لطف خدا، احترام، ثروت و زندگی طولانی با برکت و سرشار از خوشی خواهید داشت.

گوینده: مهبد قناعت پیشه

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=11307
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست زندگی در فراوانی – جول اوستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.