پادکست رازهای میلیونرهای خود ساخته – برایان تریسی

848 بازدید

پادکست رازهای میلیونرهای خود ساخته - برایان تریسی

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۴۸ دقیقه, ۳۶ ثانیه 

معرفی دوره

برای دستیابی به چیزی که تا حالا به دست نیاوردید،  باید تبدیل به شخصی شوید که تا حالا نبودید

ما در بهترین دوران تاریخ انسان زندگی می‌کنیم. در چند سال آینده افراد بیشتری، پول بیشتری نسبت به تمام تاریخ انسان به دست خواهند آورد. افراد بیشتری میلیونر می‌شوند. هیچکس از شما بهتر نیست، هیچکس از شما باهوش تر نیست و هیچ چیزی تو دنیا نمی‌تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد.

در آمریکا ۸.۲ میلیون میلیونر وجود دارد که تقریبا همه انها  خودساخته هستند، این یعنی همه آنها با هیچی و از صفر کارشان را شروع کردند. نکته جالب این است که اگر کاری که بقیه میلیونرهای خودساخته انجام دادند را انجام دهید، هیچ چیزی تو دنیا نمی‌تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد.

افراد خیلی زیادی هستند که به اندازه شما با استعداد و باهوش نیستند و با اینحال اوضاع آنها خیلی از شما بهتر است؛ نه به خاطر اینکه از شما بهترند، فقط به خاطر اینکه روش های ثابت شده موفقیت را دنبال می‌کنند. پس فقط باید روش‌های ثابت شده موفقیت را دنبال کنیم و بفهمیم چه روشهایی هستند، بعد بارها و بارها آن کارها را تکرار کنیم.

در این برنامه برایان تریسی رازهای اثبات شده توسط میلیونرهای خودساخته را بررسی کرده و آنها را با شما در میان می‌گذارد.

چیزی که مهمه ، شخصیه که برای تبدیل شدن به یک میلیونر خودساخته باید بهش تبدیل بشین. باید به یک انسان کاملا متفاوت تبدیل بشین. یکی از دوستانم میگه برای دستیابی به چیزی که تا حالا به دست نیاوردید،  باید به شخصی تبدیل بشین که تا حالا نبودین و این نکته خیلی مهمیه.

هر چه تعهد بیشتری در تبدیل شدن به بهترین شخصی که میتونید باشید داشته باشید، بیشتر از خودتون خوشتون میاد و به خودتون احترام میذارید، انرژی بیشتری خواهید داشت، اهداف بزرگتری برای خودتون تعیین میکنید. پافشاری بیشتری خواهید داشت. رو خودتون سرمایه گذاری میکنید، مطالعه میکنید و مهارت های جدید یاد میگیرید و به خودتون میگید وااو، من شخصی با آینده ای فوق العاده هستم و به حداکثر رسوندن پتانسیلم به عهده خودمه. اعتماد به نفستون بالا میره، عزت نفستون بالا میره، بیشتر به خودتون افتخار میکنید و در تمامی بخش های زندگی بیشتر ترفیع میگیرید و درآمد بیشتری کسب میکنید.

گوینده: مسعود تقی پور

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=9288
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست رازهای میلیونرهای خود ساخته – برایان تریسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.