پادکست رازهای فروش – برایان تریسی

964 بازدید

پادکست رازهای فروش - برایان تریسی

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۵۰ دقیقه

معرفی دوره

نگرش شما، سطح موفقیت‌تان را تعیین می‌کند.

شما بعنوان یک فروشنده از راه فروش، می‌توانید یک زندگی عالی داشته باشید و تمام رویاهایتان را محقق کنید. در دنیای امروز، پنج درصد از میلیونرها کارشناس فروش هستند. کسانی‌ که تمام طول عمرشان اجناس شرکت‌ها رو فروخته‌اند؛ ولی خیلی فروش داشته‌، حقوق و پورسانت زیادی گرفتند و پول حاصل از فروش را  بخوبی سرمایه‌گذاری کردند. پس اگر به یک کارشناس فروش حرفه‌ای تبدیل شوید، می‌توانید به تمام رویاهایتان دست پیدا کنید. 

مهمترین وظایف یک فروشنده شامل؛  «کشف مشتری احتمالی – معرفی محصول و  نهایی کردن فروش» هستند.

بهترین کارشناسان فروش انهایی هستند که با مشتریان ارتباط دوستانه‌ی خوبی برقرار می‌کنند و تضمین می‌کنند که برای مشتری اهمیت قائل هستند؛ پس اگر روی رابطه‌ی دوستانه تمرکز کنید؛ فروش خودبخود شکل می‌گیرد. ولی اگر فروش رو هدف قرار بدین و همش به فکر فروختن باشید، نه رابطه‌ای برقرار میکنین و نه فروشی.

شما یک ماشین یادگیری هستید و همیشه در حال یادگیری باشید. هرچقدر فعالیت‌تان بیشتر باشد، سریعتر یاد می‌گیرید. و خیلی زود انقدر باهوش می‌شوید که تقریباً همیشه به اهداف‌تان می‌رسید.

گوینده: مسعود تقی پور

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=8310
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست رازهای فروش – برایان تریسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.