پادکست دستیابی به بالاترین سطح عملکرد – برندن برچارد

612 بازدید

پادکست دستیابی به بالاترین سطح عملکرد - برندن برچارد

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۶ دقیقه, ۱۵ ثانیه 

معرفی دوره

نحوه رسیدن به بالاترین میزان عملکرد براساس پتانسیل

برندن برچارد مربی و سخنران انگیزشی و نویسنده کتاب ” عادت های عملکرد عالی” که به مدت طولانی جزو پرفروش ترین کتاب های آمازون و نیویورک تایمز است در این برنامه نحوه دستیابی به بالاترین سطح عملکردتان را آموزش می‌دهد.

برای رسیدن به بالاترین سطح عملکرد نوع کاری که انجام می‌دهیم و نحوه انجام آن کار بسیار مهم است. عشق و علاقه مهمترین مشخصه برای افرادی است که کارایی عالی دارند و اصولا باعشق‌ترین افراد ممکن هستند و همیشه درباره فعالیتی که انجام می‌دهند حرف می‌زنند و دائما از چیزی که هیجان به آنها می‌دهد، حرف می‌زنند.

یک عنصر کمال‌گرایی وجود دارد که خیلی از افراد دارای کارایی بالا را به پیش می‌راند. آنها بهترین‌ها را می‌خواهند و قطعا کار آنها با عقل و درایت توام می‌باشد. برای رسیدن به کارایی بالا باید کار باارزش انجام بدهید و تفاوتی ایجاد کنید. افراد با کارایی بالا  بر اساس عشق، تعالی و خدمت به پیش می‌روند.

چهار عنصر را اگه یاد بگیرید و در زندگیتان فعال کنید برای همیشه تغییرتان می‌دهد. روان شما هدایتگر موفقیت‌تان می‌باشد. تصورتان از دنیا، خودتان، تصورتان از افراد دیگر، تصور کلی شما از موفقیت می‌توانند  ارزش‌هاتان، باورهایتانن، مقاصدتان را مشخص کنند.

باید بتوانید در راستای رسیدن به اهداف‌تان دیگران را متقاعد کنید و به انها انگیزه بدهید و روی انها اثر بذارید تا با شما همراهی کنند. اگر نتوانید افراد را قانع کنید به آنها انگیزه بدهید، قطعا نمی‌توانید سطح دستاورد خودتان در زندگی را هم بالا ببرید. پس باید در زندگی به نقطه‌ای برسید که سطح بسیار بالایی از عملکرد را به اجرا بذارید. پس مشخص کنید: در زندگی باید روی چه کسانی اثر بذارید ؟ و چطور این اثر را بذارید؟

چهار عنصر کلیدی برای دستیابی به عملکرد عالی عوامل زیر می باشند:

ذهن و روان، فیزیولوژی و سلامتی بدن، بازده و متقاعدسازی.

گوینده: علی بهرامی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=8772
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست دستیابی به بالاترین سطح عملکرد – برندن برچارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.