پادکست تغییر کنید – ویکتوریا اوستین

800 بازدید

پادکست تغییر کنید - ویکتوریا اوستین

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۵ دقیقه, ۲۴ ثانیه 

معرفی دوره

در ذهن مصمم، قدرت وجود دارد

ذهن خود را تغییر دهید و خودتان را با قدرتی تنظیم کنید که در وجودتان قرار دارد و مصمم می شوید برای رسیدن به اهدافی که خداوند برای شما در نظر گرفته است .

با تازه کردن تفکرتان تغییر پیدا کنید، نجات ما در این دنیا از ذهنمان آغاز می‌شود. از این دنیا پیروی نکنید، بلکه با تازه کردن ذهنتان تغییر پیدا کنید. چیز‌های جدید را نمی‌توان در پوسته‌ای قدیمی قرار داد.

نگذارید عادت‌ها شما را شکل دهند، بلکه با نو کردن طرز تفکر خود تغییر پیدا کنید.  تسلیم خداوند باشید و تحت کلام خداوند باقی بمانید تا این کلام بتواند نوع تفکرتان را تغییر دهد.

گوینده: اعظم حبیبی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=7434
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست تغییر کنید – ویکتوریا اوستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.