پادکست تخت خوابتان را مرتب کنید – ویلیام مک ریون

821 بازدید

پادکست تخت خوابتان را مرتب کنید - ویلیام مک ریون

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۷ دقیقه, ۴۱ ثانیه 

معرفی دوره

کاری که الان شروع می‌کنیم دنیا را تغییر می‌دهد

مهم نیست جنسیت‌تان ، نژادتان و مذهبی‌تان چیست. ما همه در این دنیا مبارزه مشابهی داریم و درسهایی که برای غلبه بر این مبارزه و حرکت رو به جلو و عوض کردن خودمان و دنیای اطرافمان لازم داریم برای همه بصورت یکسان صدق می‌کند، دریاسالار ویلیام اچ. مک ریون در کتاب “تخت خوابت را مرتب کن”  ده  درسی را که در دوران مقدماتی نیروی دریایی آموزش دیده را  برای پیشرفت در زندگی بیان می‌کند.

اگر هر روز صبح تخت‌تان را مرتب کنید، اولین وظیفه روزتان را کامل کرده‌اید و احساس غرور می‌کنید و تشویق‌تان می‌کند تا بروید سراغ کار بعدی، و بعدی و بعدی. تا آخر روز، اون یک کاری که کامل کردین تبدیل شده به چندین کار کامل شده.

مرتب کردن تخت این واقعیت را تقویت می‌کند که چیزهای کوچک زندگی مهم هستند، اگر نتوانید کارهای کوچک را درست انجام دهید، هیچوقت نمی‌توانید کارهای بزرگ را درست انجام دهید و اگر روز بدی داشته باشید، وقتی به خانه‌تان بر‌می‌گردید تختی ، که شما مرتبش کردید، به شما این حس را می‌دهد که فردا حتما روز بهتری است. اگر می‌خواهید دنیا را تغییر دهید، با مرتب کردن تخت‌تان  شروع کنید.

هر روز را با کامل کردن یک کار شروع کنید، شخصی را پیدا کنید که در مسیر زندگی کمک‌تان کند، به همه احترام بزارید و یادتان باشد که زندگی عادلانه نیست و از شکست خوردن نترسید، ولی اگر خطر کنید و در سخت‌ترین زمانها حرکت کنید، با زور گوها رو به رو شوید و ضعیف ها را بالا بکشید و هیچوقت هرگز تسلیم نشوید، نسل‌های بعدی، در دنیایی خیلی بهتر از آنچه ما امروز داریم؛ زندگی می‌کنند و کاری که اینجا شروع شده قطعا دنیا را در جهت مثبت تغییر خواهد داد.

گوینده: محسن زرآبادی پور

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=7381
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست تخت خوابتان را مرتب کنید – ویلیام مک ریون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.