پادکست بهار زندگی شما – ویکتوریا اوستین

860 بازدید

پادکست بهار زندگی شما - ویکتوریا اوستین

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۲ دقیقه, ۱۱ ثانیه 

معرفی دوره

شما با گذر زمان شروع به تغییر می کنید

در طول  زمان شما شروع به تغییر می‌کنید و آماده می‌شوید تا وارد فصل بعد زندگی خود شوید.

زمان هرگز متوقف نمی‌شود، ما باید تصمیمی بگیرم که از این زمان و این فصل‌ها لذت ببریم و تجربیات و درس های لازم از این لحظه را بگیریم. مجبور نیستم زمان خود را در حسرت آن‌چه گذشته یا با عجله برای رسیدن آن‌چه در پیش است هدر بدهم.

شاید شما هم همین حالا در یکی از این فصل‌های دردناک باشید، اما زمان می‌گذرد و فصل‌ها تغییر می‌کنند و این‌ها هم می‌گذرند، درست مثل زمستان که می‌رود و بهار می‌آید، اما اگر می‌خواهید از آن‌ها گذر کنید باید با آن‌ها رشد کنید.

باید بفهمیم در این فصل چه چیزی برای من وجود دارد تا بتوانم به بهترین حالت وجودی خودم تبدیل شوم .بنابراین امروز هر کجا که هستید بدانید که زمان شما و فصل‌های شما در دستان خدا هستند و او می‌خواهد که در هر کدام از این فصل‌ها کاری انجام دهد، پس صبر داشته باشید و به این فکر کنید که در این فصل به چه چیزی قرار است تبدیل شوید.

گوینده: اعظم حبیبی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=9717
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست بهار زندگی شما – ویکتوریا اوستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.