پادکست ایجاد آرامش – ویکتوریا اوستین

864 بازدید

پادکست ایجاد آرامش - ویکتوریا اوستین

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۱ دقیقه

معرفی دوره

 زمانی که با هم یک‌دل هستید، قدرت دارید

 با خدا رابطه‌ی آرام و دوستانه داشته باشید تا بتوانید با دیگران به رابطه‌ی آرام و دوستانه برسید، آرامش محل اعتماد است، آرامش به وجود بهترین‌ها باور دارد و می‌داند که راه‌های بهتری هم وجود دارند.

صلح و دوستی کینه به دل نمی‌گیرد، صلح‌و‌دوستی می داند که گاهی ممکن است اشتباه کند، صلح‌و‌دوستی می‌داند که شاید همیشه حق با او نباشد، صلح‌و‌دوستی همان‌جاست که قدرت وجود دارد. خداوند به شما نوید می‌دهد که در آن‌جا که یکدلی دارید، برکت جریان می یابد و خداوند به شما نظر می‌کند.

بهترین محل ایجاد یکدلی در خانواده‌هایمان است، وقتی از خانواده‌ی خود آغاز می‌کنید، آن برکت خدایی نه‌ تنها سراسر وجود شما، فرزندان و خانواده‌تان را می‌گیرد، بلکه هر‌جا بروید هم دنبال شما می‌آید و همچنان شما را در برمی‌گیرد و  فرمان الهی به وجود برکت، دنبال شما می‌آید.

آرامش خود را حفظ کنید، آن را از دست ندهید، آن را تعقیب کنید، به دنبالش بروید، زیرا آن‌جاست که برکت مورد دستور خداوند وجود دارد.

گوینده: اعظم حبیبی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=9598
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست ایجاد آرامش – ویکتوریا اوستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.