پادکست استقلال مالی – گرنت کاردون

494 بازدید

پادکست استقلال مالی - گرنت کاردون

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۴۲ دقیقه, ۴۹ ثانیه 

معرفی دوره

دوازده سنگ بنای استقلال مالی در بحران های اقتصادی

گرنت کاردون مربی و نویسنده فروش و بازاریابی می‌باشد. کتاب های گرنت کاردون از جمله ” زندگی ده برابری ” و ” خاص بودن و یا معمولی ماندن ” جزو پروفرش‌های نیویورک تایمز می‌باشند.

شما در دنیایی بر اساس اقتصاد زندگی می‌کنید و با هر مذهب و از هر نژادی و  هر کاری بخواهید انجام دهید نیاز به پول دارید. اگر به پول توجه نکنید و  با آن روبه‌رو نشوید، انتظار نداشته باشید که صاحب پول شوید. هر هفته وقت بگذارید و بررسی کنید این هفته چه کار کردید، این ماه چقدر خرج کردید، چقدر پول در حساب‌تان دارید، پول چطوری خرج می‌شود و چه چیزهایی می‌خریم. یادتون باشه ۹۵ درصد وقت روی درآمد و ۵ درصد وقت روی خرج کردن بگذارید و تمرکزتان را روی درآمد بیشتر بگذارید.

هنگامی که مسئله پول و مسائل مالی باشد، فرصت آماتور رفتار کردن را ندارید و نگرانی برای پول نشان می‌دهد که شما آماتوریی هستید که هیچ برنامه‌ای برای مسائل مالی ندارد.

زمانی که دیدگاه‌تان را درمورد پول و عوض کنید می‌بینید که کلی فرصت و رونق اقتصادی وجود دارد. پول کم نیست، همه جا هست، فقط باید بتوانیم پیدایش کنیم و درآمد داشته باشیم. وقتی نگران پول هستین، معنیش اینه که از مسیر خارج شدید.

مسئله شما باید این باشه که چطوری می‌توانم این‌قدر درآمد داشته باشم که بتونم هرچیزی که خواستم  را بخرم و به قیمتش هم فکر نکنم. به جای تمرکز روی قیمت ها باید روی درآمدتان تمرکز کنید و درآمدتان را پله‌ای افزایش دهید.

گرنت کاردون در این برنامه دوازده روش برای دستیابی به استقلال مالی را به شما آموزش می‌دهد.

گوینده: بسام قیدی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=7858
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست استقلال مالی – گرنت کاردون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.