پادکست ارتباط همسران در دنیای پیچیده – جان گری

558 بازدید

پادکست ارتباط همسران در دنیای پیچیده - جان گری

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۴۵ دقیقه, ۳۶ ثانیه 

معرفی دوره

 رابطه با عشق رشد می کند

 امروزه در رابطه بودن خیلی سخته، ما خودمان را گم کردیم چه اتفاقی افتاده است؟ چرا مردها علاقه شان به زن ها را از دست می دهند؟ چرا زن ها علاقه شان به مردها را از دست می دهند؟

در ازدواج هر طرف نقشی دارد. و این نقش در دهه ۶۰ میلادی شروع به عوض شدن کرد. زن ها استقلال بیشتری پیدا کردن. زن ها رفتن تو کارخونه ها و کارها مردانه انجام دادند.

قدرتمند شدن زن ها و آزادی شان باعث شده تمامِ اون چیزی که هستند را ابراز کنند و دیگه فقط یک موجود حساس، آسیب پذیر، خوشحال، دوست داشتنی، مهربون نباشند. الان زن ها  می خواهند مستقل باشند و تصمیمات بزرگ بگیرند و رهبر باشند  و برای دولت کار کنند و پولدار شوند و شغل خوبی داشته باشند و هفته ای ۸۰ ساعت کار کنند و در آخر بیاند خونه و خوشحال نباشند.

احساسات ما به هم مرتبط هستند. بعضی ها در رابطه ها خوشحال و راضی نیستند چون با هم ارتباطی ندارند. تفاوت زن و مرد بعد از ازدواج  اینکه مردها می گویند لطفا همینجوری که اول آشنای مان بودی ؛ بمان. زن ها می گویند حالا که ازدواج کردیم، می توانم تغییرش بدهم و بهترش کنم.

فقط باید تفاوت ها را درک کرد. در نهایت ازدواج یه آزمایش بزرگ برای یاد گرفتن یک چیز می باشد: عشق بی قید و شرط.

گوینده: بهروز سمامی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=8182
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست ارتباط همسران در دنیای پیچیده – جان گری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.