پادکست آزادی مالی و دولتها – رابرت کیوساکی

678 بازدید

پادکست آزادی مالی و دولتها - رابرت کیوساکی

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۴۴ دقیقه, ۲۵ ثانیه 

معرفی دوره

 یادگیری مسائل مالی و اقتصادی را جایگزین کمک خواستن از دیگران و دولت کنید

 ثروتمند شدن این توانایی رو به ما میده که آزاد باشیم. داشتن پول برای ما آزادی می اورد و به ما این آزادی رو میدهد که کاری که میخواهیم  را انجام دهیم  و شغلی که دوست داریم را  داشته باشیم و با کسانی که دوست داریم در ارتباط باشیم.

وقتی من در سال ۱۹۷۳ از جنگ ویتنام برگشتم،پدر فقیرم رو دیدم که با وجود داشتن مدرک دکترا،هیچ شغلی نداشت و نمیدونست چطور باید زندگیش رو بچرخونه ولی  من  اعتقاد داشتم که بهتره که خودم کارافرین باشیم،و بهتره که یه سرمایه گذار فعال باشیم تا یه سرمایه گذار غیرفعال مثل کسانی که در طرح های های بازنشستگی دولت سرمایه گذاری میکنند.

ما به تحصیلات مالی واقتصادی ایمان داریم و یکی از تفاوت های کمپانی پدر ثروتمند هم همین می باشد.

گوینده: محسن زرآبادی پور

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=8373
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست آزادی مالی و دولتها – رابرت کیوساکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.