وظایف مدیر مالی

1021 بازدید

وظایف مدیر مالی

استاد: کسب و کار شما

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۴ دقیقه, ۷ ثانیه 

معرفی دوره

وظایف مدیر مالی هم مثل سایر مدیران که وظایفی را بر عهده دارند در راستای به هدف رساندن و به مقصد رسیدن و تحقق یافتن خواسته های سازمان است.

داشتن گزارش های مالی می تواند کمک زیادی به سازمان بکند. این که یک سازمان در چه وضعیت اقتصادی قرار دارد و برای آینده اقتصادی خود چه برنامه ریزی هایی باید داشته باشد.

مدیریت مالی تعریف بسیار ساده ای دارد:‌

عبارت است از جریان تصمیم گیری مالی بر اساس جمع آوری اطلاعات در ارتباط با ثبت و گزارش صحیح آن ها، پیش بینی وقایع بر مبنای مدل های اقتصادی و تجزیه و تحلیل نتایج اقدامات پیش رو، و به عبارت دیگر مدیر مالی فردی است که مسیر استفاده و بدست آودن پول در سازمان را مشخص می کند.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

مهندس علیرضا جعفری مدیر وب سایت کسب و کار شما می باشد و به کمک اعضای تیم کسب و کار شما تلاش می کند تا بروز ترین مطالب آموزش های مدیریتی در جهت بهبود کسب و کار، مدیریت کارکنان،افزایش بهره وری،سودآوری در کسب و کار و تبدیل شدن به مدیر نمونه را بصورت کم هزینه در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=10121
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد وظایف مدیر مالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.