وبینار دفتر مدیریت پروژه

383 بازدید

شرکت‌های پروژه محور برای تحقق اهداف استراتژیک و بلندمدت کسب و کارشان نیاز به یک دپارتمان تخصصی در زمینه یکپارچه سازی اطلاعات پروژه‌ها و همسویی با اهداف سازمان خود را دارند.این دپارتمان دفتر مدیریت پروژه PMO نامیده می‌شود.
چرا وجود دفتر مدیریت پروژه برای سازمان شما لازم است؟
دفتر مدیریت پروژه (PMO) یک دپارتمان یا گروهی از افراد است که وظیفه‌ی تعریف و برقرار کردن استانداردهای مربوط به مدیریت پروژه را در سازمان بر عهده دارد. علاوه بر این، دفتر مدیریت پروژه مسئولیت اجرای مناسب و موفقیت پروژه‌های تحت نظارت خود را نیز بر عهده دارد و معمولا نرم‌افزارهای مورد استفاده‌ی تیم‌ها برای مدیریت پروژه‌ها را نیز تعیین می‌کند.
وجود چنین ساختاری در سازمان می‌تواند مزایای مختلفی داشته باشد اما استفاده از آن در بسیاری از سازمان‌ها، به خصوص سازمان‌های کوچک‌تر هنوز جا نیفتاده است. مزایای وجود دفتر مدیریت پروژه:
تعریف و پیاده‌سازی پیوسته‌ی فرآیندها و سیستم‌ها
منبعی بی‌طرف درمورد واقعیت پروژه‌ها
دید اقتصادی با مقیاسی بزرگ
در این وبیار سعی شده در ابتدا آشنایی جامعی با PMO صورت گیرد و ثانیا تجارب و درس آموخته‌های استقرار دفتر مدیریت پروژه به اشتراک گذاشته شود.

ویدئو این وبینار بصورت رایگان در استاد اپ قابل مشاهده می باشد، برای مشاهده وبینار و دریافت اپلیکیشن به سایت www.ostaadapp.com مراجعه کنید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=2455
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد وبینار دفتر مدیریت پروژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.