مشاوره تخصصی

مشاوره تخصصی کسب و کار

با توجه به نرخ بالای تغییر محیط کسب و کار در بنگاه های اقتصادی حتما نیازمند این هستیم که تفکری وسیع تر از تفکر مالکیت درون سازمان ها وجود داشته باشد تا بتواند آن تفکرات و تغییرات رو سریع تر درون سازمان ایجاد کند.
تخصصی به عنوان مشاوره کسب و کار وجود دارد که به مدیران کمک می کند بتوانند بهتر و جامع تر و سریع تر به خواسته های خودشان برسند.
این مشاوره ها می تواند در لایه های مختلف سازمان و در رویکرد های مختلفی وجود داشته باشد مانند تصمیم گیری خرد و کلان سازمانی، استراتژی های سازمانی، مهندسی های خرید و فروش، فرآیند هایی که در بحث منابع انسانی وجود دارد، مواردی که در حوزه ی بازاریابی، فروش، تبلیغات و تولید محتوا اتفاق می افتد، مباحثی مربوط به استاندارد سازی فرآیند ها و سیستم سازی که می تواند میزان هزینه های سازمان را کاهش داده و مواردی از این دست که می تواند در غالب مشاوره های سازمانی قرار گیرد.
بعضا اتفاق خواهد افتاد که خیلی از سازمان ها از دلیل وجودی مشکلات آگاهی ندارند پس پروژه هایی مثل عارضه یابی یا آسیب شناسی صنعتی می تواند به آن ها کمک کند تا عارضه های موجود درون سازمان را شناسایی کنند و به تناسب آن ها پروژه های بهبود را رغم بزنند.

در دپارتمان مشاوره استاد اپ چه خبر است؟

استاد اپ بر اساس ماموریت خود، همیشه از جدیدترین و کاربردی ترین روشهای انتقال دانش بهره می برد. در توسعه این فرایند نیز با کمک نیروهای متخصص و منابع لازم پیشگام شده است.

با توجه به شرایط حاکم بر کسب و کارها و بنگاه های اقتصادی، دپارتمان مشاوره باشگاه مدیران فراملی در تلاش است که بتواند بهترین مشاوره ها را به بنگاه های اقتصادی ارائه کند.

استاد اپ بر مشاوره فردی و سازمانی در موضوع های زیر تخصص دارد:

مشاوره های تخصصی استاد اپ برای چه کسانی مناسب است:​

مشاوره های تخصصی استاد اپ برای چه کسانی مناسب است:​
مدیران ارشد سازمان ها
مدیران تازه کار
کارکنانی که برای مدیریت آماده می شوند
مدیران اجرایی
کارمندان رده های مختلف سازمان ها
کارآفرین ها

مشاوران و متخصصان استاد اپ:

محمد آکوچکیان

مدیر آکادمی راهبرد کسب و کار ایرانیان و استاد اپ

مدیر عامل مرکز کارآفرینی فناورانه نوپا

کارآفرین برگزیده ملی

پژمان قلی پور

مشاور کسب و کار 

مدرس و مشاور استراتژی

دکتر حسین نوریان

مشاور ارشد شرکتهای صنعتی و نفتی