مسابقه کتابخوانی استاد اپ

این روزها همه درگیر دغدغه‌های زندگی خودشون هستند و متاسفانه کتاب نقش پررنگی نداره. ما اینجاییم تا با یک روش لذت بخش و موثر شما رو با کتاب آشتی بدیم.
ممکنه شما فرصت خرید کتاب‌های چاپی رو نداشته باشید، یا نتونید توی ماشین، موقع دوچرخه سواری یا حتی غذا خوردن و یا صدها موقعیت دیگه کتاب بخونید. اینجاست که کتاب صوتی بهترین جوابه!
اپلیکیشن استاداپ پر از کتاب‌های صوتیه که هرکس با هر سلیقه ای میتونه ازش لذت ببره! ما بهترین ها رو برای شما فراهم میکنیم!
اگر هنوز هم تردید داری که استاد اپ رو نصب کنی و از کتاب ها استفاده کنی یا نه، باید بگم که کار ما اینجا تموم نمیشه.

قسمت جذابش ، مسابقه هایی هست که هر فصل از بین همین کتاب‌ها برگزار میشه و کلی جایزه نقدی و غیر نقدی در انتظار برندگانمونه!

و اما اولین فصل مسابقه

ما برای این فصل، کتاب ارزشمند ۱۰ فرمان رهبری پیروزمندانه را در نظر گرفتیم. هر فصل از این کتاب با یک فرمان به ظاهر ساده شروع میشه و در ادامه شما رو با مدرنترین و کارآمدترین مباحث رهبری کسب و کار غافلگیر میکنه!شاید فکر کنید که مخاطبان این کتاب فقط مدیران و رهبران هستند، درسته که این افراد گروه عمده‌ی مخاطبان رو تشکیل میدن ولی باید بگم که گوینده به قدری زیبا و ساده و روان مطالب رو بیان میکنه که هرکسی با هر جایگاه شغلی میتونه ازش استفاده کنه!

این مسابقه برای چه کسانی مفید است؟

چطور میشه توی این مسابقه شرکت کرد؟

قوانین شرکت در مسابقه

جوایز مسابقه

پس منتظر چی هستی!؟ شاید برنده این فصل تو باشی! بله خود تو