رهبری در قرن ۲۱ – دارن هاردی

891 بازدید

رهبری در قرن ۲۱ - دارن هاردی

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱ ساعت, ۱۴ دقیقه, ۵۹ ثانیه 

معرفی دوره

 دستاوردهای شگفت انگیز با رهبری نیروی انسانی بعنوان  مهمترین دارایی شرکتها 

  در قرن بیست‌ویکم ضعف در توانایی فردی شما در رهبری، محدودکننده‌ی اصلی در مسیر دستیابی به موفقیتهای شماست. رهبری در قرن بیست‌ویکم، درواقع مهارت متفاوتی شده است این مهارت را  یاد بگیرید تا سریعتر از حد ممکن اوج بگیرید.مهم نیست چقدر قوی یا باهوش هستید ؛ اگه تغییر نکنید و مهارت رهبری را کسب نکنید؛ آینده‌ای در انتظارتون نیست.

تمام شرکتهای بزرگ و قدیمی در حال فروپاشی هستند و میلیون‌ها نفر از پرسنلشان اخراج میشوند ولی کارآفرینها و افرادی که صاحب‌کار خودشان هستند  اینرا تاجی بر سر پادشاه جدید می دانند. در طول تاریخ، هیچوقت مثل امروز فرصت رشد و رسیدن به اوج جامعه‌ی اقتصادی مهیا نبوده است.

در قرن بیست ویکم  «سرمایه انسانی» اهمیت داره و دارایی اصلی یه کسب‌وکار یا تشکیلات می باشد. مردم با حداکثر سرعتشان پیشرفت نمی کنند و  با حداکثر توانشان کار نمیکنند. از نهایت توانشان استفاده نمیکننددرعوض با سرعت رهبرشان حرکت میکنن. اگر میخواهید  پویایی کل شرکت یا تشکیلاتتان، مثل تولید، نگرش، و توانایی را تغییر بدهید، تنها راهش این است که یه رهبر سریع باشید.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=8403
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد رهبری در قرن ۲۱ – دارن هاردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.