رشد ناب (یادگیری سنجه های رشد استارتاپ)

915 بازدید

رشد ناب (یادگیری سنجه های رشد استارتاپ)

استاد:آقای مترجم

سطح دوره: مقدماتی

مدت: ۶ ساعت, ۵۶ دقیقه, ۴۵ ثانیه 

معرفی دوره

کتاب رشد ناب نوشته اش موریا، خالق بوم ناب، است و مکمل کتاب اجرای ناب از همین نویسنده به حساب می آید. این کتاب نیز مبتنی بر اصول استارتاپ ناب (Lean Startup) است و به خواننده خود آموزش می دهد که چگونه بدون هدر دادن زمان و پول، کسب و کار خود را رشد و گسترش دهد.

رمز موفقیت استارتاپ ها ایجاد کشش است یعنی استارتاپ ها باید بتوانند به مشتری های خود ارزش برسانند و آن ارزش را به پول تبدیل کنند تا رشد پیدا کنند. کشش مهم ترین چیزی است که مورد توجه سرمایه گذاران قرار می گیرد. در این کتاب، با مفهوم کشش و نحوه ایجاد آن آشنا خواهید شد.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

وب‌سایت آقای مترجم طی سال‌های فعالیت خود، از سال ۱۳۹۳، توانسته‌است، مجموعه‌ای از مترجم‌های حرفه‌ای را از سرتاسر ایران گرد هم بیاورد و آموزش‌هایی در اختیار آن‌ها قرار دهد، به گونه‌ای که موجب ارتقای کیفیت ترجمه متون توسط آن‌ها شود. به واسطه این مترجم‌های حرفه‌ای و آموزش دیده، آقای مترجم توانسته بهترین کیفیت ترجمه را به مشتریان خود ارایه دهد. با توجه به آن که ترجمه موارد استفاده بسیاری دارد، برای رفاه حال مشتریان و با در نظر گرفتن نیاز این افرد، آقای مترجم سه طرح و در برخی موارد چهار طرح به مشتریان خود ارایه می‌دهد. این طرح‌ها از نظر کیفیت و هزینه با یکدیگر تفاوت دارند و در زمان‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. قطعا نیاز یک دانشجو به ترجمه با نیاز یه کسب‌و‌کار به ترجمه متفاوت است و ارزش متفاوتی هم دارد. آقای مترجم نیاز‌های شما رو در نظر گرفته و متناسب با آن خدمات‌رسانی می‌کند. امروز همه کسب‌و‌کار‌ها به تولید محتوای اختصاصی نیاز دارند؛ چرا که زمانه بازاریابی محتوا است. آن‌ها محتوای اختصاصی خود را در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود نشر می‌دهند و در راستای تبلیغات خود از آن‌ها بهره می‌برند. به علاوه نشر محتوای اختصاصی و ویژه در سایت، موجب ارتقای جایگاه سایت از دید موتور‌های جست‌و‌جو (SEO) می‌شود. آقای مترجم مفتخر است خدمات ترجمه و تولید محتوای اختصاصی به گروه‌های مختلف مخاطبان خود ارایه دهد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6777
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد رشد ناب (یادگیری سنجه های رشد استارتاپ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.