راه اندازی گام به گام یک استارتاپ (۱_مقدمه)

1356 بازدید

راه اندازی گام به گام یک استارتاپ (۱_مقدمه)

استاد:محمد علی زاهدی

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۲ دقیقه, ۸ ثانیه 

معرفی دوره

ایده اصلی این دوره، آموختن این موضوع است که چگونه ایده ها را با استفاده از جمع آوری تعداد زیادی از بازخوردهای مشتری و بازار به سرعت توسعه دهید و تست کنید. بسیاری از استارتاپ ها به دلیل عدم اعتبارسنجی ایده های خود توسط مشتریان واقعی شکست می خورند. برای ارتقای این موضوع، به دانشجویان آموزش داده می شود که چگونه از ساختمان بیرون بزنند و به دنبال نقاط درد واقعی و نیازمندی های مشتریان باشند. یک کارآفرین فقط با تمرکز بر همین نیازمندی ها می تواند راه حل مناسب را پیدا کند و مدل کسب و کار خوبی ارائه دهد.

این دوره به زبان اصلی با زیر نویس فارسی می باشد.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

محمد علی زاهدی هستم ،از سال ۱۳۸۰ با تاسیس سایت “اصفهان چت” تجربه حضور جدی در اینترنت را دارم.

عضو هیئت مدیره گروه شرکتهای شرکت “هدهد زنده رود” 
مدیریت اجرا و برگزاری TEDx نقش جهان ، TEDX جلفا و همراهی در تاسیس سایت های Apple۷۲۴.ir، isfahanplus.ir، EventCenter.ir و حضور در بیش از ۴۰ رویداد کارآفرینی به عنوان سخنران، مربی و یا داور، مدیر برگزاری هفته جهانی کارآفرینی و همکاری به عنوان (curator (mentor در جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی از فعالیتهای اخیر من است.

من سعی می کنم به افراد کمک کنم تا قهرمان زندگی خود باشند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=9530
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد راه اندازی گام به گام یک استارتاپ (۱_مقدمه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.