راه اندازی کسب و کار اینترنتی

747 بازدید

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

استاد: دکتر علی خادم الرضا

سطح دوره: مقدماتی

مدت: 

معرفی دوره

محتوای این بسته به این صورت تدوین شده است که در مرحله اول کمک می کند شما به عنوان یک کارآفرین اینترنتی فعالیت خود را با ایجاد وبسایت حرفه ای شروع کرده و در بازار رقابتی رشد کنید.
به این منظور آموزشهای متعدد و کاربردی برای راه اندازی وب سایت با وردپرس، معیارهای انتخاب دامنه و هاست مناسب، معرفی بخشها و کارکردهای اصلی سایت، نکات اصلی برای راه اندازی و موفقیت فروشگاه اینترنتی، انواع محصولات و روشهای فروش آنها، ایجاد صفحه محصول حرفه ای در فروشگاه اینترنتی، زیبایی سایت، اتصال انواع درگاههای پرداخت ، انواع سیستم های ارسال محصولات، ارسال خودکار پیامک از فروشگاه شما برای مشتری با انواع متنها برای حالت های مختلف، راه اندازی پشتیبانی آنلاین برای سایت و بسیاری موارد ریز و درشت کاربردی دیگر آورده شده است.
بعد از راه اندازی سایت مناسب، انواع روشهای کاربردی و البته رایگان و یا بسیار ارزان قیمت برای بهینه سازی سایت و ارتقا جایگاه آن در نتایج جستجو و بازاریابی اینترنتی ارائه شده است. مواردی همچون تکنیکهای اساسی استفاده از شبکه های اجتماعی، بهینه سازی حرفه ای سایت فروشگاه اینترنتی شما، انواع روشهای ایجاد ترافیک رایگان و پولی برای سایت، انواع تبلیغات، انواع روشهای بازاریابی اینترنتی، بازاریابی ایمیلی، معرفی سایت به دایرکتوریها و موتورهای جستجو و بسیاری ترفند های دیگر. در این میان انواع سایتهای مفیدی که میتوانید از آنها برای بهبود سایت خود به رایگان کمک بگیرید نیز معرفی شده اند.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

سوابق تحصیلی و آموزشی
دانشگاهی
کارشناسی کارشناسی ارشد شهرسازی ۱۳۸۱- ۱۳۸۹
کارشناسی ارشد شهرسازی، گرایش برنامه ریزی شهری و منطقه ای،دانشگاه تهران، پردیس هنرهای زیبا.
کارشناسی شهرسازی، دانشگاه آزاد مشهد.
MBA
گرایش مدیریت استراتژیک – گرایش مدیریت بازاریابی – مدرسه مدیریت کسب و کار، دانشگاه WWS مالزی
آموزش آزاد (۱۳۸۷ تا کنون)
دارنده مدرک بین المللی ارتقا فروش و بهره وری از دنی گروپ انگلستان(۱۳۸۹)
دارنده مدرک بازاریابی و فروش نوین در شرایط بحران اقتصادی از انجمن مهندسی صنایع ایران، بالاترین ‏مرجع علمی مهندسی صنایع در کشور (۱۳۹۰)‏
دارنده مدرک مدیریت جامع استراتژیک از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (۱۳۹۱)‏
عضو آکادمی تخصصی مدیریت استراتژیک ایران (۱۳۹۲)
دارنده مدرک مدیریت استراتژیک از موسسه علمی آزاد بهار (۱۳۹۲)‏
دارنده مدرک کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک ۲۰۱۴ آمریکا (۱۳۹۲)
دارنده مدرک مدیریت فردی و کسب و کار از QAL انگلستان (۱۳۹۴)
دارنده مدرک بازاریابی دیجیتالی از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (۱۳۹۵)
شرکت در دوره های مدیریت جامع استراتژیک، انه گرام و شخصیت شناسی، بازاریابی عصبی، راه اندازی و ‏ارتقاء کسب و کار اینترنتی، فروش حرفه ای بیمه عمر و سرمایه گذاری، نمایندگی بیمه، فروش و بازاریابی، راه ‏اندازی کسب و کار، جهش در کسب و کار، کارخانه تولید محتوا و اطلاعات، کلوپ مدیران کارخانه اطلاعات، ‏ارتقاء فروش و بهره وری در شرایط بحران، پرورش نبوغ مالی و …

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=4329
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.