۸۹مین دوره مجازی غیر حضوری MBA فشرده در یک ماه (ورژن ۱۴۰۳)

هدیه ویژه نوروزی: حضور در گیمیفیکیشن بزرگ رهبری استراتژیک نبرد پادشاهان همراه با ۲ نفر از دوستانتان

۳۴ درصد تخفیف فقط تا ۲۸ اسفند

شروع دوره: یک روز پس از ثبت نام

– در گرایش: مدیریت MBA اجرایی

– مزایای استثنائی این دورهمحتوای درسی جدید و کاربردی + همراه با یکی از پیشرفته ترین گیمیفیکیشن های مدیریتی + قابل استفاده بر روی موبایل و رایانه

دوره های حرفه ای مدیریت ارشد کسب و کار یا MBA به دلیل گستردگی دانش مربوطه در طول یک سال برگزار می شوند. اما ممکن است که بسیاری از مدیران، کارآفرینان و فعالان کسب و کار، این مقدار فرصت را در اختیار نداشته باشند. در عین حال این دانش کاربردی، خصوصا در این شرایط خاص اقتصادی بسیار لازم است. آکادمی مجازی ایرانیان با همکاری مرکز EBS سوئد و سازمان آموزش فنی و حرفه ای، یک دوره ویژه فشرده MBA به صورت مجازی طراحی نموده اند. دوره مجازی فشرده MBA، در مدت یک ماه، بهترین و کاربردی ترین بخشهای دوره یک ساله را بصورت فیلم آموزشی، متن و صوت اساتید، در یک برنامه ریزی دقیق ارائه می دهد. 

دوره مجازی فشرده “MBA در یک ماه” توسط آکادمی مجازی ایرانیان و مرکز EBS سوئد با چکیده ای کاربردی از دوره پیشرفته “مدیریت ارشد کسب و کار-MBA” طراحی شده است. این دوره به مدیران پرمشغله و کارآفرینان کمک می کند تا خیلی سریع راه حل برخی از مسایل اساسی کسب و کارشان را کشف کنند و دروازه ورود به موفقیتهای بیشتر را باز کنند. این دوره هر بار به روز می شود و سالهاست با استقبال گسترده علاقه مندان همراه است.

 

دوره فشرده MBA مبتنی بر گیمیفیکیشن درباره ترکیب بین آموزش مدیریتی عالی و تجربه یادگیری جذاب است. این دوره به شما فرصتی منحصر به فرد برای بهبود توانایی‌های رهبری، تصمیم‌گیری و حل مسائل ارائه می‌دهد، همچنین با استفاده از الگوهای گیمیفیکیشن، یادگیری را به یک تجربه سرگرم‌کننده و موثر تبدیل می‌کند.

 

این تنها دوره در ایران است که تمام دوره منطبق یا یک گیمیفیکیشن پیشرفته مدیریتی طراحی و اجرا شده است. یعنی هر بخش از آموزش به صورت عملی در یک فرایند جذاب و پرهیجان واقعی تمرین و نکات بیشتری آموزش داده خواهد شد. این روش با برند اختصاصی توسط آکادمی ثبت شده است. (گیمیفیکیشن ما چیست؟)

 

با گیمیفیکیشن، شما به طور فعال و تعاملی در فرایند یادگیری شرکت می‌کنید. این امکان را به شما می‌دهد که مهارت‌های مدیریتی خود را با چالش‌های واقعی مواجه کنید و بازخورد فوری دریافت کنید. از طریق بازی‌ها، شبیه‌سازی‌ها و موارد عملی، مفاهیم پیچیده مدیریتی را به راحتی فرا بگیرید.

از فروردین ۹۳ هزاران نفر از نخبگان کسب وکار و استارتاپها، این دوره را برای ورود به دنیای کسب و کار انتخاب کرده اند!!

این دوره در یک ماه، در یک فضای پرانرژی، سریع ترین و کارآمدترین مسیرها را با ارائه چکیده بهترین آموزشهای دوره آنلاین MBA به شما نشان می دهد.

دوره MBA فشرده مجازی چه منفعتی برای من دارد؟

مدرسین برجسته دوره:

محمد آکوچکیان

عضو میز تبادل علم و فناوری ایران و جنوب شرق آسیا

مدیر آکادمی راهبرد کسب و کار ایرانیان

کارآفرین برگزیده ملی

دکتر حسین نوریان

مشاور برجسته استراتژی شرکتهای بزرگ فولاد و نفت ایران

مدیر عامل شرکت سرآمد ایرانیان

هیات علمی آکادمی راهبرد کسب و کار ایرانیان

دکتر مجتبی مظفری

مدیر تحلیل شاپرک بانک مرکزی

هیات علمی آکادمی راهبرد کسب و کار ایرانیان

مهندس محبوبه زارعی

همبنیانگذار فولاد ۲۴

مشاور بازاریابی دیجیتال

هیات علمی آکادمی راهبرد کسب و کار ایرانیان

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

چه درسهائی در دوره مجازی mba فشرده فراخواهم گرفت؟

شما در این گرایش محتوای چند رسانه ای (فیلم، صدا، تصویر و متن) را در دروس زیر دریافت می کنید:

چنانچه مدیر عامل یا مدیر اجرائی یک سازمان هستید، این گرایش برای شما مناسب است. در این گرایش شما ابتدا با رهبری و مدیریت برای ایجاد تغییرات کسب و کار آشنا می شوید. همچنین نحوه عبور از مقاومت ها، مدیریت استراتژیک، چرخش از مسیرهای غلط و … را می آموزید.

سپس به سراغ بازاریابی تخصصی می روید و با فرایند ارائه و فروش محصولاتتان با کمک راه های عملی آشنا می شوید. بخشهای اصلی از مفهوم عمیق تفکر استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک را به عنوان بالهای مدیریت استراتژیک یاد می گیرید و نهایتا بهترین نحوه تعامل سازنده با کارکنان سازمان را در بخش مدیریت منابع انسانی فرا خواهید گرفت.

سپس در گیمیفیکیشن سطح بالای نبرد پادشاهان، آموخته های خود را در کنار دیگر فراگیران به صورت عملی به کار می گیرید.

چگونه در این دوره گواهینامه معتبر دریافت می کنم؟

برای دریافت گواهینامه دوره، پس از مطالعه محتوا و انجام پروژه ها، آنها را برای ما ارسال کنید تا توسط اساتید دوره مورد بررسی قرار گیرند. در صورت کسب امتیاز لازم از اساتید، شما دو گواهینامه رسمی بین المللی قابل استعلام برای ۱۰۰ ساعت آموزش مجازی از مرکز EBS سوئد و آکادمی راهبرد کسب و کار ایرانیان دریافت می کنید.

سرمایه گذاری در این دوره:

سرمایه گذاری اصلی در این دوره به مناسبت فرارسیدن نوروز ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان ۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

چگونه شروع کنم؟

روی دکمه ثبت نام بزنید و از ۳۴ درصد تخفیف ویژه نوروزی بهره مند شوید.

نمونه محتوای آموزشی و گیمیفیکیشن دوره

تفکر استراتژیک با محمد آکوچکیان

گیمیفیکیشن نبرد پادشاهان چیست؟

مدیریت بازاریابی با دکتر مظفری از انگلستان

همکاران استاد اپ در این دوره مجازی

مرکز EBS سوئد

سازمان فنی و حرفه ای

آکادمی راهبرد کسب و کار ایرانیان