داستان غذاها ۱

856 بازدید

داستان غذاها ۱

استاد:آکادمی مجازی ایرانیان

سطح دوره: مقدماتی

مدت: ۱ ساعت, ۳۹ دقیقه, ۲ ثانیه 

معرفی دوره

داستان پخت غذاهای معروف دنیا، به همراه طرز پختشون را در این سری ویدئوها دنبال کنید.

 
 
 

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

آکادمی مجازی ایرانیان، به عنوان بخشی از برنامه جهانی گسترش دانش در کشورهای در حال توسعه، با همیشگی نمودن آموزش از طریق انواع ابزارهای الکترونیکی، بهبود شرایط کار و زندگی مردم را هدف قرار داده است. آموزش الکترونیکی محدود به اینترنت نمی شود و گستره وسیعی از ابزارها را در بر می گیرد. همیشگی نمودن آموزش به مفهوم حذف بسیاری از محدودیتهای زمانی و مکانی است که تنها از آموزش الکترونیکی انتظار می رود. در سال ۸۸ این مدل کسب و کار آکادمی اینترنتی را از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنده عنوان کار آفرین برگزیده ملی نمود.
در سال ۱۳۹۰ با حمایت وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای، مجوز اولین مرکز آموزش مجازی فنی و حرفه ای ایران با عنوان مرکز آموزش مجازی ایرانیان به آکادمی اعطا گردید.
آکادمی ایرانیان اکنون تنها برند ایرانی فعال آموزش مجازی ایران در کشورهای مختلف می باشد و پروژه های مشترکی را در کشورهای مختلف پیاده سازی و اجرا نموده است.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6350
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد داستان غذاها ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.