تکنیک روتوش تصاویر در فتوشاپ

683 بازدید

تکنیک روتوش تصاویر در فتوشاپ

استاد: علی حیدری

سطح دوره: مقدماتی

مدت: ۲ ساعت, ۴۹ دقیقه, ۳۵ ثانیه 

معرفی دوره

تکنیک های بسیاری برای روتوش تصاویر در فتوشاپ وجود دارد ، در این دوره آموزشی در ابتدا با امکانات و ابزارهای مختلف نرم افزار فتوشاپ که در روتوش تصاویر کاربرد دارند در قالب پروژه های عملی آشنا می¬شوید .سپس در قالب چندین پروژه عملی به بررسی تکنیک های مطرح فتوشاپ در زمینه روتوش مانند جدایی فرکانس ها (frequency separation) و تکنیک  Dodge & Burn خواهیم پرداخت.همچنین در این دوره آموزشی با تکنیک های رایج و معمول در فتوشاپ مانند حذف جوش ، خال و چین چروک ، تغییر رنگ لب به صورت حرفه ای ، تغییر رنگ چشم ، کوچک کردن بینی ،تعویض پس زمینه ، تغییررنگ مو به صورت حرفه ای ، سفید کردن دندانها و … آشنا خواهید شد.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

علی حیدری هستم ،مولف کتابهای طراحی اینفوگرافیک و ادیوس (انتشارات دیباگران) ،تالیف ۱۴ عنوان کتاب در انتشارات کلید آموزش در عناوین مختلف هنرآموز رسمی کامپیوتر سازمان آموزش وپرورش در رشته کامپیوتر مدرس رسمی سازمان آموزش فنی وحرفه ای،همکاری به عنوان مولف کتاب درسی رشته شبکه و نرم افزار رایانه هنرستانهای فنی و حرفه ای با سابقه ی ۱۷ سال تدریس در آموزش وپرورش در رشته کامپیوتر.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=4149
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد تکنیک روتوش تصاویر در فتوشاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.