انتخاب همسر_مهریه (۴)

528 بازدید

انتخاب همسر_مهریه (۴)

استاد: توسعه زندگی ایرانیان

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۳۶ دقیقه, ۵۷ ثانیه 

معرفی دوره

ازدواج یکی از مهمترین تصمیمات زندگی است.اما این تصمیم باید زمانی گرفته شود ، که اطلاعات و دانسته های ماوتجربه و پختگی مادر برابر بزرگی این تصمیم اندک و ناتمام است.این مجموعه تلاشی است برای ارایه اطلاعات و افزایش دانسته هاو توصیه به صبوری برای افزایش تجربه و پختگی به آنهایی که هنوز آمادگی چنین تصمیمی را ندارند.قبل از ازدواج قدرت و اختیار در تصمیم گیری بسیار است و می توان از تشکیل ساختارهای مشکل زا دوری کرد.
اما پس از ازدواج ، هنگامی که ساختارها شکل گرفت تنها می توان کارکردهای مشکل را کاهش داد و به ندرت می توان در ساختارها تغییر ایجاد کرد.این مجموعه تلاشی است برای پیشگیری از ساختارهای مشکل زا،امید است که این تلاش مورد قبول واقع شد.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=10874
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد انتخاب همسر_مهریه (۴)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.