آموزش HTML

392 بازدید

آموزش HTML

استاد:یگانه صمدی نیا

سطح دوره: مقدماتی

مدت:

معرفی دوره

برای ساخت وب سایت ها شما باید سفر آموزشی تان را با یادگیری HTML آغاز نمایید چراکه زبان HTML پایه و اساس سایر زبان های طراحی سایت را شامل میشود. پس از تماشا کامل این دوره آموزشی آماده حرکت به سوی آموزش در مورد مباحث پیشرفته خواهید شد.
این دوره به شما در یادگیری طراحی صفحه وب، تغییرات فونت و پس زمینه، ایجاد عکس و فایل، حرکت و برقراری ارتباط بین صفحات مختلف، ساخت انواع فرم ها و بسیاری مطالب مهم و کاربردی کمک میکند. امیدوارم این دوره مقدمه ای برای حرکت و پیشرفت شما در این زمینه باشد.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

یگانه صمدی نیا
لیسانس مهندسی کامپیوتر-نرم افزار دانشگاه دکتر شریعتی
دانشجوی فوق لیسانس در رشته مدیریت IT دانشگاه علم و صنعت
طراح و برنامه نویس وب در حوزه PHP

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=9945
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد آموزش HTML

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.