آموزش پایتون پارت ۱

776 بازدید

آموزش پایتون پارت ۱

استاد:انوش کاظمی

سطح دوره: مقدماتی

مدت:  ۴۹ دقیقه, ۵۰ ثانیه 

معرفی دوره

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی بسیار قدرتمند است و کاربردهای فراوانی در حیطه‌های علمی، فنی و تکنولوژی پیدا کرده است. با گذشت زمان جامعه‌ی آماری افرادی که برای این زبان برنامه نویسی متن باز ابزارهای کاربردی و موثر نوشته‌اند بشدت گسترش یافته است. ابزارها، خصوصا در حیطه علوم داد‌ه‌ای بسیار درخشان‌اند. شک نکنید هیچ کاری هیجان‌انگیزتر و ساده‌تر از تحلیل داده‌ها با پایتون نیست.
تمرکز این دوره عموماً بر همین حیطه‌ی علوم داده‌ای (‌Data Science) است و این دوره آغاز راه شما برای تبدیل شدن به یک متخصص علوم داده‌است که شغلی بسیار پرطرفدار، کاربردی و گسترده در سرتاسر دنیاست.
شما در هر مقطع تحصیلی که باشید، می‌توانید با این دوره ارتباط برقرار کنید و تمامی ویدئوها را به‌راحتی درک کنید و سریعاً کدنویسی را بدون دانستن هرگونه مقدمه و پیش زمینه‌ی تخصصی شروع کنید.
حتی اگر برنامه‌نویسی حرفه‌ای باشید نیز این دوره تجربه‌ای بسیار مفید برای‌تان خواهد بود.
اما چرا باید پایتون را بیاموزیم؟
گذشته از کاربردهای فوق‌العاده‌ی این زبان برنامه‌نویسی در برنامه‌سازی‌های پیشرفته، شما چه به عنوان یک دانش‌آموز، دانشجو، استاد دانشگاه یا حتی یک کارمند حسابداری، برای اتوماسیون کردن هرچه بیشتر کارهایتان، تکالیف‌تان یا حتی رسیدن به درک بهتری از مسائل روزمره‌تان به چنین زبانی نیاز دارید. کاری را که انسان با درصد خطای بالا در ۱۰ روز انجام می‌دهد، یک اسکریپت ساده با پایتون در کمتر از چند ثانیه انجام می‌دهد.
بهترین راه یادگیری این زبان دست به کار شدن و تمرین است. باید مداوم و عملی کار کنید تا به سرعت برنامه‌سازی را بیاموزید.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6184
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد آموزش پایتون پارت ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.