آموزش مقدماتی تنبک

1068 بازدید

آموزش مقدماتی تنبک

استاد: محمد علی برجیان بروجنی

سطح دوره: مقدماتی

مدت: ۱ ساعت, ۱۹ دقیقه, ۵۳ ثانیه 

معرفی دوره

من محمد علی برجیان ،تنبک نواز هستم و سعی کرده ام به هنرجویان تکنیک های اساسی تنبک نوازی را در قالب ریتم های متنوع و جذاب در طی این دوره به هنرجویان اموزش دهم.

تنبک از از پنج قسمت پوست ،دهانه ی بزرگ،تنه،نفیر و دهانه ی کوچک تشکیل شده است.

برای نوازندگی تنبک باید نفیر تنبک را روی یک پا و دهانه ی تنبک را روی پای دیگر گذاشت.یک دست بر روی تنبک و دست دیگر ازاد است.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

محمد علی برجیان بروجنی.  متولد ۱۳۵۳.در سال ۱۳۷۰فراگیری تنبک را اغاز نمودم و درسال ۱۳۷۷ به مکتب اقای بهمن رجبی، معلم راستین تنبک نوازی ایران راه یافتم و دوره های ابتدایی و متوسطه و عالی و فوق عالی را نزد ایشان در سال ۱۳۸۱ به اتمام رساندم.تربیت شاگردان وبرگزاری کنسرت های متعدد وتالیف کتاب اموزش تنبک از جمله فعالیت هایی ست که در طی سالها با شور و عشق فراوان انجام داده ام.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=4222
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد آموزش مقدماتی تنبک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.