پادکست ذهن خوانی – تیم دیوید

762 بازدید

پادکست ذهن خوانی - تیم دیوید

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۲۶ دقیقه, ۱۱ ثانیه 

معرفی دوره

ذهن خوانی  تیم دیوید

برای ارتباط برقرار کردن با آدم‌ها باید از همه‌ی حس‌های خود استفاده کنید

انسان‌ها با افرادی کار می‌کنند که آنها را می‌شناسند و دوست‌شان دارند و به انها اعتماد دارند پس روابط در کسب و کار و زندگی ما مهم‌ترین مسئله است.

ما باید مهارت‌های تاثیرگذاری را یاد بگیریم تا بتوانیم مذاکره کنیم و با ادم‌ها رابطه برقرار کنیم. هرکاری که می‌کنیم و هرچیزی که می‌گوییم و یا  هرکاری که نمی‌کنیم و نمیگوییم روی مغزِ آدمای اطرافِ ما اثر می‌گذارد. نوع ارتباط برقرار کردن ما روی افکار، انتخاب‌ها، رفتار‌‌ها و اعمال‌ دیگران تاثیر دارد.

فروشنده‌‌ها دوست دارند روی مشتری‌ها تاثیر بزارند، مدیران می‌خواهند بدانند که چطور می‌توانند روی تیم‌‌هایشان تاثیر بزارند. پدر و مادرها دوست دارند بفهمند که چطور می‌توانند روی بچه‌هایشان تاثیر بزارند و قطعاً ما الان تو شرایطِ امروز، به پدر و مادرهای بیشتری احتیاج داریم که توانایی تاثیرگذاشتن روی بچه‌هایشان را داشته باشد.

آیا ممکن است طوری با مردم رابطه‌ برقرار کنید که بتوانید روی افکار، انتخاب‌ها، رفتار‌ها و اعمال‌شان تاثیر بزارید؟

گوینده: ایمان اصفهانی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=5353
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست ذهن خوانی – تیم دیوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.